Momentu gloriosu!Osun hà vintu u gran premiu di "Marca soddisfatta di a fabbrica di riparazione Kasf"

U Siconu Cina (Hangzhou) International Automobile Aftermarket Industry West Lake Summit è a Seconda Cerimonia di Premiazione Annuale di China Kasef in 2019 sò stati grandi à l'Hotel Kaiyuan Mingdu accantu à u bellu West Lake u 17-18 d'Aostu.Più di 1000 elite domestiche è straniere, cumprese l'associazioni di l'industria, l'imprese di marca, i rapprisentanti di l'industria è i media mainstream, anu assistitu à l'avvenimentu per creà una forza coesiva per prumove l'integrazione ecologica è a prosperità di l'industria aftermarket di l'automobile domestica.

nutizie 1

Osun hè statu invitatu à assistisce à a ceremonia è hà vintu u "Premiu di a marca di satisfaczione di a fabbrica di riparazione di l'automobile"

nutizie 2 nutizie 3 nutizie 4

Osun hà vintu u premiu "2019 Kasf Award for Auto Parts Brand, u Premiu per a marca di soddisfazione di a fabbrica di riparazione di l'automobile"

nutizie 5

U "Casf Award" hè un premiu impurtante è preziosu in l'industria aftermarket di l'automobile.Hè stata lanciata cumuna da l'Associazione di l'Industria di l'Automobile è u Cumitatu d'Organizazione di u West Lake Summit, cù u scopu di premià è elogia i praticanti chì anu fattu cuntributi eccezziunali à u campu di a sicurità di e vitture!U cumitatu d'urganizazione di a cunferenza, attraversu a ricerca di u mercatu, a raccomandazione di l'associazione, a raccomandazione di u fabricatore è altre manere, conduce una valutazione è una rivisione ghjusta è ghjusta di l'imprese aftermarket di l'automobile chì sò oneste, affidabili, operanu in modu standardizatu è furnisce servizii prufessiunali, è dà premi.Ogni vincitore hè un eccellente benchmark di marca à l'ochji di l'internu di l'industria.

U West Lake Summit hè diventatu un avvenimentu annuale chì attrae assai attenzione in l'aftermarket di l'automobile.Hà attrattu assai imprese famose cum'è Alibaba, JD, Philips, rapprisentanti di l'Associazione di l'Industria di l'Automobile Chine, rapprisentanti di l'Associazione di l'Industria di Manutenzione di l'Automobile di China, è figure naziunali eccezziunali da i Stati Uniti per participà à scambii, chì hà un grande impattu l'industria.

In questa cunferenza, più di 200 marche di pezzi mainstream naziunali è stranieri, 300 + catene di pezzi d'auto, più di 200 pezzi di mudelli di fabbricanti di pezzi d'auto, più di 250 imprese di catene di riparazione di l'auto, è 200 persone ligati à l'industria, cumpresu l'Europhone, focalizati annantu à u tema. di "nova eculugia è nova integrazione", hà discututu u novu sviluppu ecologicu di l'aftermarket di l'automobile, hà cercatu modi d'integrazione trà i novi ecosistemi, è hà vistu l'opportunità per u sviluppu di l'industria.

nutizie 6

nutizie 7

Xiamen Osun Electronic Technology Co., Ltd. hè stata fundata in u 2007. Avemu statu impegnatu in a R & D, a pruduzzione è a vendita di pezzi d'auto cum'è cornu elettricu, spazzola di wiper senza interferenza di l'automobile.Cù tecnulugia è standard europei avanzati, è R & D prufessiunale è squadra di serviziu, simu qualificati da IATF16949 & EMARK11.Pudemu risponde à i bisogni di i clienti!

Per più di 15 anni, Osun mantene l'attenzione nantu à una cosa: rende u corno di a vittura è a spazzola di u tergicristallo u megliu!

nutizie 8

OSUN

Grandi Corni fatti da Osun.

U slogan hè stata largamente diffusa è prufondamente arradicata in u core di a ghjente cù i sforzi di tutti i partenarii di Osun.


Tempu di post: 19-10-2022