2023 Automechanika Shanghai - Esposizione speciale di Shenzhen

Da u 15 à u 18 di ferraghju, Automechanika Shanghai (ie "Shanghai International Auto Parts, Maintenance, Detection and Diagnostic Equipment and Service Supplies Exhibition") - Shenzhen Special Exhibition hè stata tenuta in Shenzhen International Convention and Exhibition Center, chì hè ancu a prima mostra di u annu cunigliu di Shenzhen International Convention and Exhibition Center.A piattaforma prufessiunale è a grande mostra mostranu in modu cumpletu a direzzione di sviluppu di l'industria di l'auto guidata da l'innuvazione tecnologica, è prumove inseme u sviluppu di alta qualità di l'industria.

w1
A mostra copre una superficie di 220000 metri quadrati.3302 imprese da 19 paesi è regioni anu participatu à a mostra.Un totale di 58 attività simultanee è fori prufessiunali sò stati tenuti, attraendu più di 100000 visitatori prufessiunali.

w2
Osun hà mandatu cinque membri per participà à a prima grande riunione dopu a fine di u COVID19.Avemu introduttu l'Osun Horn di alta qualità è di longa durata è Sugiba Wiper Blade à centinaia di clienti in casa è à l'esteru, è ottene risultati eccellenti.
w3
Xiamen Osun Electronic Technology Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale in corne di vittura 12V d'alta qualità dapoi u 2007. Semu qualificati da IATF16949/EMARK11.
Avemu specializatu in a R & S di u cornu di vittura 12V è a fabricazione per più di 16 anni.Dopu anni di sviluppu è sforzi, cù tecnulugia di punta da u standard di qualità europeu è strettu stranieru cù Germania VW-TL987, Osun diventa una marca di cornu di alta qualità ben cunnisciuta in u mondu.
Super High Standard di Produzione:
Aduttà Germania VW-TL 987 Standard, Osun Production Standard hè più strettu di u standard industriale è cinese.
Politica di qualità stretta
Selezzione stretta di materie prime
Cuntrolu di Tolleranza Precisu
Esigenza stretta di rivestimentu
Eccellente in Sicurezza, Stabilità è Cuerenza
Equipamentu intelligente
Certificazione E-mark
Qualificazione IATF-16949
w4

 


Tempu di Postu: Mar-10-2023